tisdag, december 13, 2011

Energikick sökes

Har just vaknat efter en väldigt lång middagslur på fyra timmar. Jag sov dåligt inatt så det var behövligt för att orka med den kommande jobbnatten. Nu törs jag inte riktigt titta ut och se efter om det finns någon snö kvar. Det var ju värsta tövädret imorse. Halt och blött, den tristaste varianten av vinter.

Tre jobbnätter på rad och sen är jag ledig fram till juldagskvällen. Ska bli rätt skönt det. Jag har ovanligt dålig styr på julklappar i år, antagligen pga den nästan helt uteblivna julkänslan, så jag behöver lite tid att ta tag i det. Och så skulle jag behöva bli av med den där förkylningen som liksom inte vill ge sig fullt ut riktigt. Känner mig trött och seg mest hela tiden. Lite normal dygnsrytm kanske gör susen på det.

Inga kommentarer: