torsdag, december 29, 2011

Kvaliteter: beslutsångest (check!)

Märklig dag idag. Huvudet har varit på ett helt annat håll hela dagen ungefär. Var på stan med Simon men hade som svårt att riktigt vara närvarande. Funderade mest på annat. Men vi fick lite gjort iallafall. Jag besökte Applebutiken, eller ja Grafit, och fick en ny skruv till MacBooken som tappat en, vi kikade på nån mixer som S hade tänkt köpa och så anslöt M så att han fick byta tröjan han fick av mig till jul (den var lite liten). Sen blev det lunch på Ronyas innan jag for hem och fortsatte mitt grubblande. (Det är grubblande på den nivån att jag just nu äter middag i form av varma mackor eftersom jag helt enkelt glömt bort det där med hunger efter lunchen...det här med beslutsångest är däremot verkligen min grej.)

Nu har jag kommit till ett beslut men inget är riktigt klart än så jag ska väl inte säga för mycket. Men det kanske blir en positiv förändring här under tidig vår. Jag hoppas det och jag hoppas också att det är rätt. Den som lever får se.

(Sorry för det 'hemlighetsfulla', men snart nog säger jag mer.)

Inga kommentarer: