onsdag, december 28, 2011

Spinning around

En timme hade jag varit hemma i huset med mitt hittills enda fynd från mellandagsrean på mig (en grå, urskön herrtröja) innan Mina-katten fick för sig att plötsligt akutrusa upp från bröstkorgen på mig där hon låg. Så nu har jag ett väldigt tjusigt hål från en klo i den.

Får se om jag kan hitta en likadan imorgon. Ska ev gå ett varv på stan med Simon. Jag har väl egentligen inte riktigt besökt rean så mycket, kilade bara in på HM när jag ändå skulle handla på Coop vägg i vägg. Reor brukar inte vara min grej med all trängsel men ryktet säger att det varit en ganska lugn rea så det kanske kan vara ok.

Om jag inte snurrar bort mig vill säga. Jag är märkligt yr ikväll, nästan så jag mår illa. Har haft som känningar av det när jag jobbat, lite som att jag fått 'headrush' fast utan att jag rest mig fort. Vet inte vad det är. Sömnbrist kan det väl inte vara redan? Jaja, jag överlever säkert det med.

Inga kommentarer: