fredag, december 09, 2011

Fredag? Njaa

Helg, säger de som vet. Men jag vet annorlunda. Jag har två nätter kvar innan jag får lite ledigt igen. Men det känns rätt ok, även om det hade varit mys att sitta i huset med snöstormen vinande utanför och med en tekopp (läs: några cl fireball) i ena handen och en katt-tass i andra. Med M förstås. Men det kanske får bli på söndag det.

Jag har ändå hunnit med att vara lite social idag. Hade en after work- (eller between work för min del) dejt på stan med the bitches. Och Leo. Det var trevligt och efterlängtat. Vi tycks ju vara så busy i december plötsligt och har haft svårt att hitta tid att ses. Men det kanske lugnar ner sig lagom tills någons födelsedag i januari...

Nu är jag i vart fall hemma en timme och vänder. Sitter och gäspar framför datorn i väntan på att det ska bli dags att fara till jobbet. Passar på att uppdatera lite spelpatchar och annat på speldatorn. Fancy stuff.

Inga kommentarer: