måndag, november 16, 2009

Jag sitter upp, alltså är jag vaken?

Försöker låtsas att jag är vaken och gör mitt bästa för att inte lägga mig i soffan och bara toksomna, men jag vill verkligen vända dygnet de här kommande fyra lediga nätterna jag har. Men jag är väldigt trött. Jag jobbade bara en natt men är så glad för att det bara var det. Det var ett himla spring och idel dåliga humör hela natten. Först vid fyratiden började det lugna ner sig och då hade jag all tvätt kvar och ett kök att städa. Idag har jag två armar med ett flertal tydliga röda rivmärken på. Sweet.

Ikväll väntar skype-möte med valberedningen och sen har jag i ett svagt ögonblick lovat bort mig som healer i en för mig/guildet ny raid. Spännande, men samtidigt önskar jag att jag vore mer alert i huvudet.

Inga kommentarer: