söndag, november 01, 2009

Tv-tips!

Två snabba tv-tips då innan jag försvinner till jobbet. Dessvärre går de samtidigt (och på en tid som jag missar), så det blir för den som har möjlighet att välja efter humör helt enkelt.

Tv3 visar Knocked Up! (På smällen) med Seth Rogan och Katherine Heigl. Komedi som faktiskt stundvis är ganska kul. Inte nyskapande på nåt vis, men helt okej som söndagsfilm.

Samtidigt (kl 21) visar Tv4 The Devil Wears Prada (Djävulen bär Prada) med Meryl Streep och Anne Hathaway i huvudrollerna. Också en helt okej film, inte minst för de två nämnda mycket duktiga skådespelerskorna. Bättre film än jag förväntade mig, vill jag minnas.

Två hyfsat bra dramakomedier att välja på alltså. Den ena kanske något mer flamsig än den andra, men båda duger mer än väl för söndagsslapp i soffan.

1 kommentar:

Emmelist sa...

jag såg på smällen. alltid lika kul! :)