tisdag, november 17, 2009

Vinterns flytande guld

Julmust-junkie som jag är så var mitt enda önskemål vid handlingen ikväll just julmust. Inte topp såhär mitt i veckan kanske, men det är lite svårt att motstå. På Ica fanns inte den jag brukar köpa utan bara Icas egna (handlar sällan "egna produkter", för framtidens mångfalds skull) och en från Wasabryggeriet. Köpte alltså den senare och den var...inte jättebra. Till en början kändes den mest som antabus mot Julmust, men jag får väl erkänna att den växte lite lite med tiden.

Julmust-junkie it is.

1 kommentar:

Johan sa...

Vad du än gör, stay far far away fån Wasas Julmust Special.....typ trocadero blandet med någon blaskig variant av julmust, smakar faktiskt inte ens julmust. Giftig dryck!

Annars gillar jag zeunerts på glasflaska, påminner lite om julöl, lite fylligare så där.