måndag, november 23, 2009

Kommer jag se det? Absolut!

Om en dryg vecka, den 1 december, visas första avsnittet av den nya säsongen av Scrubs i USA. Jag ser fram emot det med lite dubbla känslor faktiskt. Jag gillar Scrubs. Fortfarande. Och jag ser faktiskt fortfarande gärna om avsnitten utan att toktröttna. Till och med det som skulle vara sista säsongen, säsong 9 som bitvis kändes lite lamt och krystat, växte när jag såg om det alldeles nyligen. Men, på nåt vis hade jag ställt in på mig på att det var slut så, att serien slutade om inte på topp så iaf medan den fortfarande var bra och hyfsat okrystad.

Ni minns väl hur sista avsnittet slutade? Vad är det här annat än ett riktigt avslut? Nästan i stil med slutet av Six Feet Under. Det ger iaf mig fortfarande ståpäls...


Inga kommentarer: