fredag, november 20, 2009

Beslutsångest

Idag mår jag bra. Eller gör jag det? Typ så har tankarna rullat runt sen jag öppnade ögonen för ett par timmar sen. Problemet är att jag måste bestämma mig för hur det kommer att kännas fram mot kvällen (!) ganska snart om jag ska ge den som måste ringa vikarie för mig en ärlig chans att hitta någon. Men jag vet ju inte riktigt.

I onsdags mådde jag illa. Igår hade jag ont i kroppen och kände mig febrig. Idag snörvlar och nyser jag en del, men mår i övrigt rätt hyfsat. Det hela känns märkligt. Men jag kanske borde fara på jobbet, det känns ju som att det funkar just nu iaf?

Jag slits mellan att inte vilja fara OM jag nu skulle bära på nåt skräp, alt känna mig som skräp vid 22-tiden ikväll, och att det kostar mig nästan en tusenlapp av jullönen att vara hemma en natt "för säkerhets skull". Hur vet man råd?

Inga kommentarer: