fredag, maj 30, 2008

Tokfredag

Fredag kväll. Jag sitter och halvtittar på Ocean's twelve, dricker välkylt mousserande vin och försöker bota mitt dåliga humör som jag haft idag. Eller dåligt humör...jag har varit lite hängig kanske. Lite lättstött och trött. Har inte sovit så mycket idag kanske. Låg i sängen och kände mig eländig, tittade ut över lägenheten och fick ett ryck som hette duga och stortstädade hela stället så att svetten rann. Okej, lite kvar av disken i köket, men för övrigt är till och med papper sorterade och lådor utburna till förrådet. Och oj vad tomt det blev. Jag har verkligen inte mycket grejer här egentligen. Eller ja, småprylar kryllar det ju av, men liksom tavlor, prydnadssaker, växter i fönstren, lampor, gardiner till viss del..sånt saknas. Så det ser lite knarkarkvart ut fortfarande. Fast en ren sådan nu då.

Inga kommentarer: