fredag, maj 09, 2008

En helt vanlig tråkig fredag

Jag har tråkigt. Fredag kväll och tråkigt, hur bra låter det? Ingen vill leka med mig idag så jag sitter här själv framför nåt talang-program på tv och funderar på vad jag ska göra. Har dessutom ganska ont i halsen, vet inte vart det kom ifrån, men jag hoppas att jag inte är på väg att bli sjuk nu. Men det känns lite svajigt. Fryser lite och känner mig lite eländig. Men det kan vara sömnbristen och det uttråkade läget som ökar på det.

Har pratat med sjukhuset idag, som varje dag den senaste tiden. Ett stående inslag jag inte blir van vid. Och nyheterna är svajjiga. Några lite försiktigt positiva, andra rent negativa. Det är väldigt tungt att det inte utvecklas åt nåt tydligt håll, att inte kunna ställa in sig på något. Men så är det väl. Någon dag vänder det och då hoppas jag att jag är beredd.

Nej, jag måste nog hitta på något i helgen så att jag inte bara blir sittande. Det verkar bli fint väder så kanske kan det bli nån skön promenad eller utefika på stan om nån har mer tid resten av helgen. Vi får se. Nu ska jag överväga om jag ska ta de sista xp-pointsen och bli 70 i WoW eller om jag ska slå igång nån lättsam film direkt efter Berg flyttar in. Hm...tough choice.

Inga kommentarer: