onsdag, maj 28, 2008

Inför en ledig helg

Jag tog en långpromenad igår och glömde nästan bort mig. Det var så himla skönt att bara vandra på med lite fart och lite pumpande musik i öronen. Till slut visade stegräknaren på över 8 km och jag var nog lite småmör efteråt. Men det var bra, huvudet rensades en del. Idag har jag dock lite känningar i benen, men kommer nog ändå ge mig ut en sväng igen. Vädret är ju otroligt så det känns ganska lockande. Sen kanske jag kan sova en stund inför jobbet inatt. Om jag hinner. Jag ska också tvätta, diska färdigt, dammsuga och ev fara till Beijers och handla nät och störar av nåt slag till balkongen. Så tiden är väl lite knapp egentligen. Men vi får se.

Egentligen har jag styrelsemöte i Stockholm i helgen, men jag har bestämt mig för att inte åka. Det har varit lite för mycket den sista tiden. Men det känns inte helt okej att inte åka, och lite jobbigt att inte ha full koll på vad som händer i styrelsearbetet just nu. Men jag kommer snart igen. Så istället ska jag försöka se fram emot en (förhoppningsvis) ledig, lugn helg då jag kanske kanske kan göra något lite småtrevligt om det vill sig väl.

Lite sugen är jag på att gå och se Iron Man på bio. Vi får se, kanske blir det så.

Inga kommentarer: