onsdag, maj 14, 2008

Snörvel snörvel

Jag håller nog på att bli sjuk. Är tung i huvudet och snörvlig. Det började inatt på jobbet, snörvlandet. Jag trodde att jag bara var trött men det hänger fortfarande i. Kanske beror det på att vädringsluckan på sovrumsfönstret stått öppen den sista tiden och att det ju faktiskt inte varit så somrigt varmt de sista dagarna. Knappt man kan tro det men det snöade faktiskt igår på förmiddagen, och senare haglade det en del. Så lite bakslag i shorts- och grillhysterin (som inte riktigt har drabbat mig än) har det varit.

Känns som en lugn skön kväll ikväll. Mattias är här, vi har ätit lite god mat och slappat vid tv:n. Som den WoW-oholic han är sitter han nu vid datorn och spelar så jag får väl joina honom en sväng. Kanske kan jag bjuda på mer djuplodade blogginlägg imorgon. =)

Inga kommentarer: