tisdag, maj 27, 2008

And the svensktoppstitel goes to...

För att berätta något betydligt mer lättsamt kan jag avslöja att jag i högen med post jag inte orkat gå igenom tidigare hittade ett brev som berättade att jag är uttagen som en i juryn för Svensktoppen. Det var ju lite humor. Den trogna bloggläsaren minns kanske att jag satt med även sommaren för två år sen (var det väl?), så jag är ju van jurymedlem... Haha, humor. Jag vet inte ens vad som finns med på listan (eller vem som är programledare nowadays) så det får jag väl kolla upp.

För självklart måste jag vara med och ta mitt ansvar! "Plikten framför allt" är ju mitt och en död kungs (Gustav VI Adolf?) ledord så jag är såklart lite förfärad över att jag faktiskt missat ett program som jag skulle röstat i för att jag inte sett brevet. Så nu får jag väl försöka råda bot på det och vara en så exemplarisk jurymedlem jag kan de följande tre veckorna.

Inga kommentarer: