tisdag, mars 27, 2007

e.Kr (efter Kongressen) II

Två dagar efter kongressen och jag funderar fortfarande lite över vad det var som hände... Hittills har styrelseplatsen inneburit
  • en ny mejladress att ha koll på
  • en massa nya mejl om allt möjligt (måste nog få in styrelsen i den lite mer strikta umeå-mejl-andan, att man inte svarar på allt till alla, innan jag drunknar av mejl)
  • ångest över att jag måste lära mig flyga utan kompis som förser mig med salta katten
  • frustration över att jag troligen inte kommer att kunna vara lika delaktig i allt som styrelsen tar sig för vad gäller representation på manifestationer, möten utomlands etc av ekonomiska och geografiska skäl
  • en ny intervju i lokalpressen
Dessutom tycker jag mig känna en viss nytändning för hela fi-grejen. Svårt att avgöra om det är kongressandan som gjort det eller om det är styrelseplatsen. Men det känns rätt skönt iaf. Det kommer troligen även innebära en del våldgästande hos Gusten framöver, vilket känns trivsamt (sen om det är lika trivsamt att bli våldgästad är väl mer tveksamt), och att jag måste acceptera det faktum att man ständigt känner sig smutsig om händerna (?) när man är storstaden Stockholm. Sara kommer att bli berest och världsvan =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att döma av hur jag känner för F!-grejen så måste det vara styrelseplatsen ;-)

Sara sa...

Ajajajdå... Det löser vi. =)