söndag, mars 25, 2007

e.Kr (efter kongressen)

Okej, jag dog inte. Bara nästan. Eller det var en del halvpanik iaf. Men fram kom jag. Och så var det kongress. Rörigt som sig bör, många åsikter som sig bör och väldigt trevligt när det inte var för stökigt. Och så blev jag idag invald i nationella styrelsen som ledamot. How did that happen? Processen har ju som varit igång rätt länge, men ändå kändes det, efter mitt första styrelsemöte i Stockholm i eftermiddags, som att allt gått så fasligt fort. Jag har nog inte hunnit landa riktigt än så kommentarerna kommer senare.

Är just nu ytterligare en bit söder ut efter att ha suttit på en buss i fem timmar till Oskarshamn för att hälsa på Joakim. Tänkte ju slå två flugor, ni vet. Fast just nu känns det lite som att det allra skönaste hade varit att komma hem och få krypa ner i sin egen säng, med sitt eget gigantiska duntäcke, i sitt eget hem, med sina egna katter och sin egen Mattias. Hemma-människan Sara. Men det blir nog bra bara jag får sova ett halvt dygn. Då är jag nog social och trevlig igen.

Inga kommentarer: