tisdag, september 16, 2008

Att googla sig själv

Fick mejl igår från en gammal kompis som googlat mig för att se what's going on, typ. Det tycks vara så man gör nu, med nya bekantskaper, gamla bekantskaper och andra man av olika anledningar är nyfiken på. Det gäller alltså att se bra ut på google numera. Jag tror att jag tar mig hyfsat ut i vart fall. Jag har inte kollat allt, men var ju tvungen att kolla lite efter mejlet. Man hittar inte längre den här bloggen direkt sen jag gjorde lite ändringar. Både bra och dåligt, jag kan inte bestämma mig vilket som dominerar. Vill man veta saker om mig, på ett kanske lite ytligt men ändå hyfsat ärligt sätt, ska man ju gå hit. Men, ja. Ibland kanske det är bra att ge människor lite utmaningar? =)

Jag kan ju säga direkt att det är inte jag som är designer. Det tycks vara en annan Sara. Jag är Fi-Sara, studentkår-Sara, antirasistarrangör-Sara, feminist-Sara osv. En hyfsat enhetlig bild. Men inte designer alltså.

1 kommentar:

Bloggerskan sa...

Och det är inte jag som är formgivare av smycken (tyvärr), diakon, moderat i Norrbotten (thank God), centerpartist i Skultuna eller hudvårdare. Och det är sannerligen inte jag som jobbat på Levande Historia.

Däremot är jag med i Fi, anställd på Unionen och släktforskare. Samt ihärdig bloggare.