lördag, december 25, 2010

Mission: impossible?

Möjligheten att slutföra uppsatsen i tid har dock grusats något. Jag fick min ansökan om tjänstledighet nu i början av januari avslagen vilket bl.a innebär att jag måste jobba de två sista nätterna före deadline på uppsatsen. Det känns inte alls bra. Jag har försökt få till schemabyte med någon arbetskamrat men hittills har jag kammat noll. Dessutom är chefen på semester fram tills dess så det finns ingen öppning att det ska dyka upp någon vikarie den vägen heller. Real bummer.

Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och försöka bäst det går. Jag vet faktiskt inte exakt vad som händer om uppsatsen kommer in försent, och jag vill egentligen inte ta reda på det eftersom jag försöker att inte se det som ett alternativ. Den ska in i tid, helt enkelt.

Inga kommentarer: