torsdag, december 09, 2010

Återupplivad speldator

Men min speldator är i vart fall tillfälligt lagad. Det var ett överhettningsproblem, trots att den är alldeles nydammsugad och rengjord. Nu står den på en extra fläktplatta för lite mer kylningseffekt och det funkar bra.

Men sanningen är nog den att datorn inte riktigt längre håller måttet med tanke på den nya grafiknivån i World of Warcraft (som är typ det enda jag spelar fn). Nu har jag ställt ner grafiken till en ganska trist nivå, men huvudsaken att det funkar. På sikt får det bli en annan lösning.

2 kommentarer:

Stefan sa...

Hej

Ett litet tips :)

Dammsug aldrig din [Speldator]Använd tryckluft.

Sara sa...

Tack! Jo jag vet att det finns risker med det och jag brukar använda tryckluft vid de mer kritiska ställena.

Och nu blir det reklam! :)