torsdag, december 30, 2010

Bättre fast sämre

Kanske något piggare idag. Inga frossbrytningar inatt även om jag fortfarande känner mig väldigt febrig. Däremot fortsätter jag att drömma horribla mardrömmar. Förstår inte varför. Fast imorse vaknade jag i en märklig mardröm som innehöll en blandning av katter med inslagna huvuden och att någon friade till mig. Fast jag tror att det sista var en bra grej. Jag har nog aldrig tänkt att det står på min mardrömslista i vart fall. Men en märklig blandning.

Halsen känns dock tjockare och ondare idag så jag börjar snart räkna med att nyårsafton blir en sängliggande show för min del. Känns trist, även om jag inte är nån glamourfestare på nyår vanligtvis. Jag skulle inte heller tro att det blir till att jobba på lördag (bye bye storhelgs-ob) och i en annan dröm nojade jag över att inte bli trodd som sjuk eftersom jag tidigare sökt ledigt (fast inte just den natten).

Känns som att hjärnan går på högvarv men med hög andel packet loss (för att vara lite data-fyndig, eller nåt).

Inga kommentarer: