fredag, december 31, 2010

Jag hostar in det nya året

Back in the real world har jag fortfarande grymt ont i halsen. När jag hostar är det lite som att jag med vill döda någon om det gjorde att jag slapp hosta bara en enda gång till. Imorse var det som värst, då kändes halsen som ett öppet sår ungefär. Hur länge ska det här hålla på?

M verkar inte ha blivit sjuk, än i vart fall. Men det känns trist att hålla han hemma från nyårsfirande för att jag inte kan komma så långt från sängen. Jag har sagt att han får fara och göra något, men han vill stanna och jag är i ärlighetens namn ganska tacksam för det. Men det känns tråkigt att våra, inte så storslagna men ändå, planer för kvällen gick om intet.

Men vi har bubbel att skåla i och nyåret kan ju nästan bara bli bättre efter en sån start, inte sant?

Inga kommentarer: