torsdag, mars 15, 2012

Dags igen!

Veckoledigheten är över för den här gången och nu väntar tre nätter i rad på jobbet. Lite nyfiken på hur läget är där nu, tror att vi fått ett helt gäng nya änglar sedan jag gick på långledigt. Alltid lite spännande att se vad det kan innebära.
Det känns som att ledigheten gick fort, men jag har ju hunnit med en del trevligheter så jag är fullt nöjd. Nu är det åter till de udda rutinerna igen och det finns allt bra saker med det också. Trevliga arbetskamrater om inte annat.

Har haft lite ont i ryggen de sista dagarna, jag hoppas att det ger med sig och inte blir värre igen. Skulle kanske behöva lägga pengar på att någon rycker och trycker lite på mig vid månadsskiftet. Det känns lite som att ryggraden och bäckenbenet/höfterna inte riktigt samarbetar. Det kanske går att få dem att göra det? Vore ju inte dumt alls.

Inga kommentarer: