onsdag, september 14, 2011

Mat- och sov-klockan är ur funktion

Det är väl som lite typiskt att den dagen som jag egentligen skulle dra mig upp tidigt för att vända om dygnet så gick det bara inte att vakna och stiga upp. Jag har vaknat tidigt de tidigare dagarna när jag fick lov att sova men se idag ville det sig inte alls. Så nu har jag sovit lite väl länge. Får väl se hur det blir med sömnen ikväll.

Igår kom M förbi med vegetarisk sushi före jobbet. Det var inte tokigt alls, både han och sushin var väldigt välkomna. Vi har setts så lite att jag nästan inte kunde slita mig när det var dags att fara till jobbet. Det kändes liksom mer 'hemma' bara att han var i samma bostad. Som värsta tonåringen (eller kanske inte riktigt).

Nu är jag ledig till torsdag kväll nästa vecka. Ska bli ganska underbart faktiskt. Hej rutiner!

Inga kommentarer: