söndag, september 11, 2011

Okej jag har provat

Jag har just hängt framför nästan ett helt avsnitt av "The Real Housewives of New Jersey". Jag vet inte om det är just det Housewives-programmet som gäller (för visst finns det fler?) men ärligt och utan att på något vis dumförklara dess tittare* så förstår jag inte alls grejen. Nu var det förvisso nåt slags "prata-om-den-säsong-som-varit"-program (tror jag?) men maken till huvudvärkskapande tjatterprogram får man leta efter. Vad är grejen som jag inte fattar?

*Jag var absolut "skräp-tv-konsument" i varierande grad innan jag i stort gav upp traditionellt tv-tittande. Och ja, min tv fick ikväll en smärre chock över att jag äntligen ville använda dess vanliga tv-funktion och inte ha den som mediaspelare...

2 kommentarer:

Alex sa...

Beverly Hills-fruarna är bättre!

Sara sa...

Aha, jag kanske får ge dem en titt också då. Just det här kändes inte särskilt kul alls faktiskt. Mest skrik och gap och muskelmätningar.