tisdag, maj 24, 2011

Slö-Sara

Seriös tröttma drabbade mig plötsligt på kvällen när jag varvade ner. Så nu har jag tantlurat en timme helt skamlöst såhär sent på kvällen. Men jag har fått lite gjort idag, så det var ju bra. Men inte allt som jag ville, men så får det väl vara.

Har känt mig såhär märkligt och plötsligt trött i över en vecka nu. Vet inte om jag bara slitit på kroppen för mycket med all dygnsvändning, om jag har något skräp på gång i kroppen eller om jag bara blivit sommarslö lite för tidigt. Det återstår väl att se. Men jag vet att iaf två nattare till på jobbet med har känt sig halvsjuka den senaste veckan så kanske har det med det att göra. Den som lever får se. Men det vore skönt om den mentala stressen (det är så jag bäst kan beskriva läget i huvudet, tror jag) släpper inom kort. Helst före semestern, tack.

Inga kommentarer: