tisdag, maj 31, 2011

Me love Garden State

Det enda jag var sugen på att se ikväll var av någon anledning Garden State men eftersom jag lånade ut den för två (tre?) år sen och aldrig fick tillbaka den fanns den inte i samlingen. Inte heller fanns den på någon av de fyra webuthyrningsställena*, vilket är märkligt. Hur kan den inte finnas tillgänglig? Det är en riktigt bra film. Okej, Portmans roll balanserar precis på gränsen till att vara för överdriven, men jag älskar den filmen ändå. Den är bra för hjärtat på ett skumt sätt. Braffs bästa prestation hittills.

Nu har jag i vart fall fått tag på den. Hm, vad var poängen med det här inlägget? I don't remember*.

*Bare with me, jag har hög feber och snor i huvudet och vet inte vad något heter eller vad jag håller på med just nu.

Inga kommentarer: