torsdag, maj 12, 2011

If only Scotty could beam me up

Mitt farande fram och åter till landet med hela datorparken i släptåg har antagligen pajjat mikrofonen i mitt headset. Typiskt. Jag har inte direkt råd (eller lust) att lägga pengar på ett nytt av bra kvalité. Så jag surar lite och tänker att livet vore enklare om jag hade två uppsättningar av allt. Men riktigt så är det väl inte.

Men det ÄR lite besvärligt att varje gång släpa på allt. Och inte bara datorer (sedan jag började spela på stationär dator är det både en sån och macbooken som åker med...), kläder, hygienstuff och en massa annat tjafs ska jag ha koll på. Nu är det väl sällan något som blir panik om jag glömmer men det är ändå ett irritationsmoment när det händer. Och ett underbetyg på kontrollfreaket.

Nu är jag i vart fall tillbaka igen efter 10 timmar på landet.

Inga kommentarer: