tisdag, maj 17, 2011

Ups and downs

Och om de förra avsnitten av United States of Tara var bra och spännande så var natten splitter nya...weird. Vändningar och knepigheter. Vet inte var jag tycker om det egentligen.

Men nattens HIMYM var bra. Lite tårögt (för vissa känsliga) men bra. Det har ju nästan gått mer åt dramahållet än som ren komedi den senaste säsongen och det har väl inte bara varit bra, men säsongsavslutningen var absolut godkänd. Lagom cliffhanger till nästa säsong.

Eländigt att så många serier har säsongsavslutning nu. jag måste hitta en nygammal att titta igenom den här sommaren. Tidigare somrar har bjudit på Roseanne, Six Feet Under, Two Guys and a Girl m.fl. Vilken blir sommarens serie?

3 kommentarer:

Unknown sa...

Inte direkt drama om man säger så, men har du sett nåt av Psychoville? Jag börjar bli en anings fast där, jag...

Sara sa...

Nej, inte sett eller ens hört talas om, tror jag. Måste kolla!

Unknown sa...

Skräckkomedi är genren. Bara det liksom.