onsdag, maj 18, 2011

Snart är ursäkterna slut

Idag har jag så äntligen hämtat ut träningskortet. Eller, jag fick avtalet och ska ta med ett foto (...) när jag går dit nästa gång så får jag ett kort. Känns läskigt och kul på samma gång. Blir nog bra bara jag kommer igång. Det var en väldigt välkomnande kvinna i receptionen och det lilla jag såg av stället verkade lovande. Jag behöver dock skaffa nya träningsbyxor så det blir prio ett när det trillar in riksdaler på kontot. Sen måste jag komma igång igen.

Jag har också lagat cykeln. Eller ja, skaffat och bytt ventiler till däcken. Nu är de nypumpade så får jag se imorgon om bytet gjorde tricket. I så fall har jag fixat cykeln för 9.50:- och det vore ju inte fel. Jag har en tanke om att testa att cykla till jobbet någon pigg kväll. Egentligen är det emot sjukgymnastens rekommendationer, men testa kan jag väl alltid? Fast borde kanske börja med en kortare sträcka. Vi får se.

Inga kommentarer: