fredag, maj 27, 2011

Det krisar hit och dit

Hm, telefonen har gått varm sen jag vaknade idag. Verkar vara någon kris på jobbet inatt. Övervägde en stund att ställa upp men jag måste verkligen hinna ordna lite saker. Kan låta trivialt men jag har en middag/utgång och en släktmiddag att närvara på i helgen och exakt inga kläder i garderoben som funkar. Jag har nött ut det lilla fancy stuff jag haft. Jag hade till och med en garderob-meltdown alldeles nyss för att jag inte har några kläder att ha på mig när jag ska fara och handla kläder... Produktivt.

Dessutom har jag tvingat mig upp tidigt för att vända dygnet. Och så skulle jag vilja hinna varva ner på landet en kväll och ha lite kvalitetstid med M som jag knappt sett den här veckan. Plus att jag måste fixa bilen imorgon fm. Så jag försöker att stöka undan det dåliga samvetet varje gång jag vänder på luren* och tänker att de nog hittar någon annan. Krisar det på söndag kan jag vara ställa upp, men det är väl så dags då.

*htc:s kanske bästa funktion; vänd på luren=tyst läge!

Inga kommentarer: