lördag, januari 11, 2014

Ny snyggväska!

Jag skulle ju berätta om min fina väska som Lil'sis skaffade åt mig. Jag är så nöjd med den. Kanske att jag skulle valt en gladare färg, men samtidigt gillar jag den jag valde, den känns om inte annat passande just nu.


Bilden är 'ärligt stulen' från webshoppen som ni hittar här. Det finns fler snygga väskor där. Lil'sis köpte en likadan till sig själv, fast röd. Den var också riktigt snygg. En något större väska än vad jag haft nu men den blir perfekt att ha till jobbet och kan även inrymma grejer jag behöver då jag stannar över natt i stan ibland. Så nu har jag en bra liten väska (min fina kånken mini) och en något större axelväska. Plus ett par tygväskor. Jag har snart fler väskor än vad jag har skor, oh my.

1 kommentar:

Linda sa...

Den var jättefin! Ser ut att vara en bra storlek också.