onsdag, januari 15, 2014

Den meningsfulla fritiden omdefinieras...

Lång dag på jobbet, det hann bli förbi middagstid innan vi kom hem eftersom min duktiga låtsasmake ville återuppta gymträningen efter jobbet idag. Så jag satt lite extra i tystnaden på kontoret (vi var totalt tre kvar nån dryg timme efter ordinarie utstämplingstid) och fick lite extra saker gjorda. Ibland tycks det enklare att få tag i folk efter kontorstid helt enkelt.

Väl hemma grejade vi tager-vad-man-haver-middag som vi åt lite snabbt och sen kröp vi upp i sängen. M somnade på fem sekunder och jag har jämfört vpn-länder på netflix och konstaterat att amerikanska netflix har flest brittiska serier att erbjuda. Fler än england alltså. Säkert nån logisk förklaring till det. Så nu har jag just lämnat ett mysigt Midsomer Murders-avsnitt (well, så mysigt ett trippelmord på engelska landsbygden nu kan vara) för ett par Fawlty Towers-ditos.


Ikväll kan rent av vara kvällen då jag och John Blund kommer överens riktigt tidigt. Man kan ju alltid hoppas.

Inga kommentarer: