måndag, januari 13, 2014

Golden Globe i efterhand

Jag lyckades nästan ducka varenda spoiler från nattens Golden Globe gala (även om Anna the spoiler-girl gjorde ett tappert försök...) som jag förstås inte orkade sitta uppe för inatt. Jag såg en del från röda mattan, ett nöje jag inte riktigt kan förklara faktiskt. Men nu har jag sett galan och den var väl lite....nah, på nåt vis. Inte dåligt men inte jättekul. Jag skrattade högt kanske tre gånger totalt. Det kändes mer som 'firmafest' än vad det faktiskt brukar göra.

Men ja, nu har jag en massa filmer och serier som jag känner att jag vill se. Listan blir bara längre och längre...

Men mycket spännande att se fram emot! Och ja, jag tycker fortfarande att Matthew McConaughey är en märklig filur. Vad är grejen?

1 kommentar:

Unknown sa...

Call me queen of spoilers! Nåt ska man ju vara bäst på.