lördag, januari 18, 2014

Helg!

Long time no see. Eller ja, kanske inte riktigt. Men det har varit långa arbetsdagar och lite sömn. Mycket i huvudet men lite som kan fås ner i skrift. Kort kan jag bara säga att det går framåt, jag har varit lite småimpad av mig själv veckan som gått, om man nu får lov att bli det.

Men nu är det helg och vila (eller ja, jag fick tre jobbsamtal i förmiddags, men de krävde inget jobb egentligen så det räknas nog inte). Välbehövt. Jag tog en riktigt soft morgon då jag låg och kikade över axeln på M som såg på film i sängen på paddan med lurar. Han ville inte väcka Lil'sis som sov utanför i vardagsrummet och jag var egentligen bara halvt intresserad av filmen han såg (som slutade i nåt slags religiöst blaha). Men det var skönt att bara kunna ligga kvar och inte behöva stressa upp från det varma täcket.

Jag kan nog komma att vänja mig vid lediga helger ändå...

Inga kommentarer: