fredag, februari 01, 2013

Fredagstant

Lång men rolig dag på jobbet. Att få skratta åt knasiga kollegor fyller på mina batterier lite tydligen. Det är bra. Och på vägen hem lyckades jag med det nästintill omöjliga; jag spontanshoppade ett par svarta byxor för en nästan löjligt låg penning. Minsann!

*Ett glas vin i mina halvnya vinglas innebär
nästan en hel halvflaska, bör tilläggas.
Nu har jag ätit middag med Lil'sis och druckit nästan ett glas* vin och blev omedelbums gäspig och gör mitt bästa för att hålla ögonen öppna. Jag menar, man kan ju inte lägga sig en fredag klockan nio! Hur gammal är jag egentligen, 77?

Imorgon väntar i alla fall ett biobesök, det ser jag fram emot väldigt! Jag hoppas att jag hinner göra fler besök närmaste veckan, nu när det går så mycket intressant på bio.

Åååh, gäsp!

Inga kommentarer: