fredag, februari 08, 2013

Fredag

Ikväll har vi haft en riktig 'Svensson-fredagskväll' med På Spåret och Skavlan på tv:n och vi själva nerstoppade i soffan under täcke bland ett gäng kattor. En riktig myskväll med andra ord. Vi ser ju så väldigt sällan på tablå-tv men ibland är det riktigt skönt att inte direkt välja själv vad man ska se utan bara se det som kommer (så länge det är nåt uthärdligt program alltså, tyvärr finns inte alltid det att tillgå). Ikväll har varit en ganska perfekt sådan kväll.

Imorgon väntar tidig jobbmorgon och senare på eftermiddagen ska jag hämta hem finaste Lil'sis på flyget. I övrigt tror jag det blir en lugn lördag. Jag måste ju börja ta tag i det där Oscarstittandet snart till exempel. Jag har fortfarande knappt sett någon av alla de filmerna som är nominerade och själva galanatten närmar sig med stormsteg. Om två veckor är det dags och jag ser i vanlig ordning fram emot det sådär nästan löjligt mycket.

1 kommentar:

Unknown sa...

Men....bio med mig då? När? Les Miserables