torsdag, februari 14, 2013

Den där hjärtdagen

Jag får väl erkänna att också jag föll för det kommersiella jippot jag egentligen inte riktigt gillar fullt ut. När jag var på ICA slank det med en påse Cheeze Hearts till min ostbågsfantast till man.
I övrigt har vi inte firat*, men delade på påsen tillsammans med Lil'sis och Simon-vännen över ett parti Factory Fun, sällskapsspelet som vi fick av just Simon i julklapp men som vi inte haft tillfälle att premiärspela tidigare. Jag fattade absolut ingenting under ungefär första halvan av spelet. Sen lossnade det lite men det var ju så dags. Lite klurigt taktikspel med potential! Jag kräver definitivt revansch en annan kväll. 

*Jag trodde att M skulle gå av av skam att han missat att det var idag. Men ärligt så spelar det mig ingen större roll. Han får vara min Valentin vilken dag han vill. Klyschigt va? :)

Inga kommentarer: