söndag, februari 17, 2013

Söndag

Imorse hade jag den äran att bli väckt av ett telefonsamtal från min chef kvart i åtta. Det satte fart på huvudet kan jag lova så jag var snart på benen och igång att hjälpa den som faktiskt hade helgtjänst att lösa situationen som uppstått. Så ingen sovmorgon för mig, men det var då detsamma.

Sen har det varit en betydligt lugnare dag. Ett par filmer, lite tv-serier jag halkat efter med, lite spelande osv. Så det var väl för väl att jag fick fart på både mig och låtsasmaken med lite städning. Han torkar för närvarande golvet medan jag sitter här... Fast jag har allt gjort min del, jag knätorkade badrumsgolvet alldeles nyss (perfekt övning för ryggen för övrigt...). Snart väntar en tur till närmaste byn för att lämna lite återvinning och handla till middagen.

Så lite allt möjligt idag. Men så skönt att vara obokad och kunna göra just det som faller på.

Inga kommentarer: