tisdag, juli 11, 2006

Följetong: Boten Anna

Läste idag om skaparen av "Boten Anna"; Jonas Altberg i expressen. Tydligen var han visst tom på framsidan av tidningen. Han berättade om den nätmobbing (nytt ord för SAOL nästa år?) som han och hans ex-flickvän blivit utsatta för efter att de lagt ut en fejkad samlagsbild på nätet.

Till att börja med måste jag bara göra klart att jag självklart inte stödjer mobbing eller tycker att det kan finnas skäl för mobbing.

Men...man måste ju fundera över i vilket syfte bäste Jonas går ut och berättar om detta i expressen. Inte för att jag känner till honom så väl, men hittills har inte jag alls hört talas om denna bild, men nu när den är publicerad i expressen så kan det väl knappast finnas någon som INTE har sett den?

Det luktar pr-knep...

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fort man syns i det offentliga rummet är det reklam... Bra eller dålig så får folk upp ögonen för en... Funderar på att kasta mjukglass på Göran "Jättefeministen" Persson eller någon annan i hans ställning... Bli gripen för terrorism eller så å sedan vet ALLA vem jag är...
T.A.S.H.