tisdag, juli 04, 2006

Trögbio

Tänkte boka biljetter till premiärdagen av Pirates... Men se det gick ju inte. Vi har presentkort på 2 biobiljetter (tack Joakim) som går ut den 17 juli och som skulle passa perfekt. Kom så långt att jag paxat platser när jag insåg att man måste ha ett plastpresentkort och inte två i papper som vi hade, för att kunna boka på nätet... Surt. Får se om det finns några bra platser kvar imorgon när jag ska in till stan till jobbet...

Kom på idag att vi ju faktiskt var på bio för en knapp vecka sedan. Lillasyster skulle in och se Libertine (hennes vän verkar vara omåttligt kär i Depp) och jag erbjöd mig att köra. Så vi passade på att se en annan film. American Dreamz. Just då tycte jag att den var okej, ganska skojig i alla fall, men just idag när jag tänkte på det så kändes det som att jag inte sett den. Den passerade på något vis... Tjejerna (båda 13 plus) tyckte f.ö att Libertine var "äcklig" och då inte som i otcäk förstod jag utan som snuskig.... Man kanske måste se den då...hihi

F.ö tycker jag Basshunter med Boten Anna är hysteriskt kul... Ännu roligare blir det när sambon retar sig på teknikaliteter i texten. Han hävdar att Anna inte är en bot utan ngt annat (kommer inte ihåg vad nu). Hysteriskt kul.

Jag måste ut och dansa snart. Svänga på snabeln.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är rätt gammal, så jag är inte så insatt i sånt här hippt och modernt. Kan du förklara för mig vad den där låten går ut på? Alla bara sjunger den för mig, och jag fattar inget....
/Tant Anna