onsdag, januari 03, 2018

Nytt år - ny mascara?

Och efter årets första arbetsdag, där det enda mötet blev inställt och arbetsdagen mest ägnades åt att gå igenom alla mejl och sms som kommit (förvånansvärt många på en dryg vecka med många röda dagar), göra klart ekonomisk rapportering och försöka komma ihåg vad jag faktiskt gör på jobbet (det försvann fort den här ledigheten; ett gott tecken), så var det lite skojigt att mötas av en sen julklapp från mig till mig.


Jag blev verkligen bortskämd julen som gick, så det var inte för det. Men min nuvarande mascara (som jag aldrig riktigt blev helt nöjd med) var hopplös torr och den billiga beach sprayen jag köpte i mellandagarna höll faktiskt inte alls måttet (hur kan det vara så stor skillnad på saltvattenspray?) så det fick bli en liten sen Sara-klapp. Har aldrig provat estelle & thild förut så det blir spännande.

Imorgon jobbar jag igen och sen har jag tagit semester på fredag igen. Lite försiktig jobbstart, med andra ord. Gott så.

Inga kommentarer: