torsdag, november 02, 2017

Torsdagsfest

Ikväll var det middag ute med brudarna igen, trevlig vana (numera) som vi håller hårt i. Bra som dåliga dagar är det ändå trivsamt att ses. Vi hade tänkt oss Pinchos men då det var fullsatt med höstlovslediga barnfamiljer så promenerade vi bort till TC som ganska just nyöppnat efter ombyggnationen. Och det var riktigt mysigt där! Dessutom god mat (med rätt många vegetariska alternativ, så pass att jag hade svårt att välja faktiskt) och spännande dryck att välja på även på den alkoholfria sidan.

Försökte ta bilder på inredningen men de blev lite för mörka och jag lyckades inte riktigt fånga mysfaktorn. Men min tryffelefterrätt fick jag med i vart fall.


Imorgon arbetar jag hemma så det kändes lite som en avslutning på jobbveckan, även om så inte är fallet riktigt. Men en skön känsla oavsett.

Inga kommentarer: