söndag, juni 08, 2014

En överraskningsfest

Efter ca en månads planerande och hemlighetsmakande var det igår dags för Låtsasmakens överraskningsfest. Jag hade bjudit in ett gäng av hans och våra kompisar till en middag på restaurang i stan och jag lyckades faktiskt in i det sista att göra så att det faktiskt blev en överraskning. Vi for till stan för att träffa syrran och hennes kille på middag för att prata om husväkteri och för att Lil'sis inte hade fått chans att fira hans födelsedag. Istället satt där ett tiotal vänner (inklusive Lil'sis förstås) och väntade och det hade han tydligen inte alls väntat sig. Tom långväga vänner från Stockholm hade anslutit, väldigt lyckat och väldigt kul med god mat och fantastisk tårta!


Det här gänget blev vi. Riktigt såhär bra blev inte fotot när jag försökte ta men när servitrisen så snällt skulle hjälpa till satt alla plötsligt som tända ljus... Min nykamera gick lite laget runt under kvällen, vilket var kul och här är en del av höjdpunkterna som jag laddat ur den idag:




 



Japp, fullt av crazy people var det. Vissa fanns på fler bilder än andra och vissa gick lite innan kameragrejen tog fart, men det var gott om skojiga (och till viss del suddiga) bilder att gå igenom idag kan jag lova. Kul grej!


Framför allt verkade födelsedagsbarnet, den fina mannen i mitt liv på bild här ovan, väldigt nöjd över kvällen. Smått på lyset på vägen hem sa han att det var den bästa present han fått, och det var absolut nog för mig. Det var som lite poängen. My work here is done, på nåt vis. Eller nä, inte direkt. Imorgon startar ju ett nytt äventyr.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och så tackar han dig med att sitta i källaren och spela dataspel??????

Sara sa...

Gör han det? Det var mer än vad jag visste :)

Anonym sa...

Ja, du skrev det i ett tidigare inlägg.