söndag, juni 15, 2014

Hemma!

Så är vi då hemma igen efter en fantastisk kortvecka i Barcelona! Lite dystert känns det, för oss båda, men självklart är det lite skönt att vara hemma också. Idag väntar gräsklippning (vi möttes av en djungel), rabattrensande och en del tvättande av resekläderna. Och kelande med kattdamerna, som verkar ha saknat oss en hel del.
Jag tänkte försöka lägga upp lite reseberättelser här också. Jag har skrivit under tiden vi varit borta och en väldig massa foton har tagits, och jag tänkte försöka efterdatera och lägga upp det här.

Imorgon väntar jobb igen. Och jag vet att jag har en massa att göra, men jag ska ändå försöka att inte tjuvstarta redan idag. Jag har kollat mejlen ett par gånger under veckan och det har trillat in mycket där men just nästan inget verkade akut så jag har lämnat det mesta därhän. Det kan jag göra ett dygn till, tror jag. Sen blir det full fart fram till "riktiga" semestern som börjar vecka 30. Det känns bra att batterierna är påfyllda!

Inga kommentarer: