söndag, juni 22, 2014

Slut på slöandet

Den här långhelgen har konstigt nog faktiskt känts lite lång. Inte på ett dåligt sätt dock. Vi hade en trevlig midsommar, både -afton och -dag. Aftonen tillbringades med M:s familj vid havet och det var trevligt med en massa god mat, trevligt sällskap etc. Och jag hade klänning på mig, bara en sån sak. Dagen efter spenderade vi bl.a med Lil'sis och en nyinköpt elgrill. Hade det inte varit så eländigt kallt så hade allt varit topp.

Ikväll har jag avslutat helgen med att städa badrummet (inkl rensat avlopp och knäskurat golvet) i affekt. Jag är bra på att städa i affekt. Så reta mig och ge mig städgrejer!

Tidigare idag var vi i stan och fikade hos bäst-kollegan och åt sedan middag tillsammans med Simon. Det var några piggar trevligare än affektstädande (även om det är rätt effektivt och bra) får jag väl säga. En riktigt bra helg med andra ord. Nu väntar jobb en hel fullängdsvecka (när hände det senast liksom?). Oj så effektiv jag hoppas vara.

Inga kommentarer: