tisdag, mars 08, 2011

Man skulle varit kaffedrickare

Den här knasdamen börjar bli lite sliten. Jag längtar verkligen efter min långledighet som inleds på måndag morgon. Jag har sovit så dåligt de här senaste jobbdygnen, zombieläget är ett faktum igen.
Och hur jag ska orka imorgon är ett mysterium. Jag slutar jobbet strax efter sju på morgonen. Sen är jag kallad på jobbmöte kl 13-15 som jag måste försöka fara på. Sen hemfärd för att förbereda för två telefonintervjuer som är inbokade med start kl 16. Och inte slutar det där, på kvällen är det skypemöte med valberedningen. Och jag vill presentera mina intervjuer noga och vaket eftersom jag jobbar i helgen och inte kan delta fysiskt i Sthlms-mötet som äger rum då, där valberedningens förslag till kongressen ska tas fram.
En dåligt planerad dag av mig helt enkelt. Jag hoppas att jag tar mig igenom den. Just nu känns det lite tveksamt.

Inga kommentarer: