söndag, mars 13, 2011

En off-knapp hade suttit fint

En natt kvar sen får jag njuta av lite ledighet, hoppas jag. Jag har sovit knappt fem timmar sedan i fredags morse men trots det har jag varit ganska pigg inatt. Jag vaknade alldeles för tidigt igår med valberedningen i huvudet. Sen tillbringade jag en stund med att delta i mötet via skype (de andra är i Sthlm) för att åtminstone göra något. De gör ett mastodontjobb men jag hoppas att jag kunde bidra med några kloka infallsvinklar i resonerandet kring förslaget till nya talespersoner. Vi tycktes dock ganska eniga om vår linje, men resultatet är inte offentligt än, vad jag vet.

Idag får jag faktiskt se om jag orkar stiga upp och vara med på distans igen. Jag måste verkligen sova. Jag är lite snurrig nu och iq-nivån är så låg att det nästan kändes klurigt att göra frukostmackorna när jag kom hem för en kort stund sedan. Så nu ska jag gömma mig under täcket och hoppas att drömmarna inte far till Sthlm igen utan stannar här och nu så det blir lite kvalitetssömn.

Godnatt.

Inga kommentarer: