torsdag, mars 10, 2011

Skrotdags för både mig och bilen kanske...

Jag har inte lyckats med mycket idag. Jag har känt mig konstig i huvudet hela dagen och när vi efter lunch på stan for förbi Ica försökte jag mig på att svimma i kön där. Jag fick plötslig hjärtklappning och kände mig jättekonstig men hann sätta mig just som det svartnade totalt så något riktigt drama hann det inte bli som tur var. En söt liten tant tyckte jag skulle hålla mig golvet, så där satt jag blek som ett lakan bredvid kassan och fattade inte riktigt vad som hände. Som tur var hade jag M och lillasyster med mig så jag tog mig ut i bilen, for hem och vilade på soffan en stund. Sen blev det okej igen. Jag känner mig fortfarande konstig, lite stel i nacken och yrslig men inte direkt sjuk. Så jag vet inte vad det där skulle vara. Pensionsdags kanske.

Och bilen har jag inte fått snurr på heller. Mattias och Simon tycks eniga om att den 'låter som en gammal Saab' (min diagnos) för att den inte går på alla cylindrar. Så jag köpte en tändspole för nästan 700 spänn men sen tycktes de eniga om att det inte var det som var felet iaf. Så jag vet inte. Vi ska visst testa nåt nytt imorgon så hoppet om bil i helgen lever även om det är svagt.

Inga kommentarer: