torsdag, mars 10, 2011

Zimzalabim -bort med missljuden?

Inatt har jag sovit sju timmar i sträck och är iaf halvvägs till att bli lite piggare. Planen idag var att följa med syrran på stan 'tidigt', som hon sa men eftersom hon efter två väckningar fortfarande ligger och trynar i sängen lär det väl inte bli så mycket av det.

Jag ska i vart fall spendera min enda riktigt lediga dag den här veckan med att tvätta och försöka få koll på vad som behövs för att få bilen att gå som en klocka igen. Det vore ju guld att ha den ordnad till jobbhelgen. Jag ska starta den och hoppas att de konstiga skakningarna jag upplevde sist är magiskt borta (as if) samt plocka bort bakdäcken och se om jag har rätt i att bromsbeläggen där behöver bytas. Hoppar och låter den fortfarande får jag ta hjälp av expertisen omkring mig för att lista ut vad som kan vara galet. Riktigt så bra koll har jag inte själv.

Inga kommentarer: