fredag, mars 18, 2011

Varför ta ut skoj i förtid?

Uttråkad och lite less idag. Jag borde ha sovit längre. Vaknade strax före klockan nio efter drygt fem timmars sömn men kunde, trots tunga ögonlock, inte förmå hjärnan att stänga av till sömnläge. För mycket snurrar runt. Fast som inget särskilt heller, samtidigt. Virriga Sara.

Jag borde vara uppåt och inte minst se fram emot helgen. För det första är jag ledig trots att det är min jobbhelg (jag fick ta förra helgen istället) och för det andra verkar det som att det vankas girls night med bästaste Ulrika och Anna, vilket var evigheter sen (nåja) det sist hände. De tycks båda två ha en massa saker, på gott och ont, som händer just nu och det vore übertrevligt att ta igen allt vi missat den sista månaden. Men, det mörka molnet är som vanligt pengar. Jag tror att det löser sig, men man vet aldrig. Och tills jag är säker målar jag en rödskalle på väggen, in case of. Sån är jag.

Inga kommentarer: